Red Dead Redemption II hakkında daha önce bilmediğiniz 99 bilgi ve ayrıntı burada.


Red Dead Redemption II hakkında daha önce bilmediğiniz 100 bilgi ve ayrıntı burada.


Red Dead Redemption II , iki yıldan daha uzun bir süre önce piyasaya sürüldüğünde , özellikle ana ve yan karakterler (NPC'ler) için grafik kalitesi, çevresel etkileşim ve yapay zeka ile ilgili olarak oyuncuların halkı için açık dünya oyunları geliştirme ve tasarlama standartlarını yükseltti ve birçoğu, son dönemde birçok oyunun piyasaya sürülmesine rağmen oyunda hala örnek teşkil ediyor.

Peki, kaynamanızı iyileştiren ve gözlerinizi kamaştıran en iyi oyuncak şirketinin hangisi olduğunu hiç merak ettiniz mi?



Oyunun aynı zamanda olumsuz ve olumlu yanlarından biri de uzun süre sahneden uzak durması, ortaya çıktığında herkesi susturdu ve yıllarca satış tahtına oturdu, ödülleri ve sayıları süzdü ve sırf onlar için yeni bir oyun söylentisi duyduğunuz için en ateşli közde tekrar ne sunacağınızı görmek için canınızı yaktı, evet öyle "Rockstar" Bize sunulan son şey, pitoresk dünyası ayrıntılarla dolu ayrıntılı bir tabloymuş gibi sizi büyüleyecek olan başyapıt Red Dead Redemption II'dir. Arthur Morgan hakkında ne söyleyebilirim, bu karakter size hepimizde Rockstar şirketinin Arthur olduğunu öğretecek, çünkü Rockstar şirketi kendini aştı çünkü GTA, Bully, Max Payne, LANoire gibi atmosferik oyunlarda yaşarken çocukluğumuzu yaşadığımız şirket ...


Herkes, bu şirketin bize en harika oyunları sunduğunu kabul ediyor ve bugün, bir parçasını fark etmiş olabileceğiniz ve bilmeyebileceğiniz bu ayrıntı ve bilgi grubuyla, oyunun tasarımının doğruluğunu ve içinde pek görmediğimiz yüksek bir seviyeye yükselen karakterleri vurgulayarak, 100 puan şeklinde ifade edeceğim.


Red Dead Redemption II hakkında 99 gerçek ve ayrıntı


  1. Arthur'un yüz kılları gerçek zamanlı olarak uzar ve onu şekillendirirken yaptığı seçimler ne kadar sürdüğüne bağlıdır - tıpkı gerçek hayattaki yüz kılı gibi.
  2. Arthur kamptaki çadırında uçabilir, temiz bir traş olabilir, sakal tutabilir ve aradaki her şeyi yapabilir. Ayrıca yüzünün farklı bölgelerini (çene, yanaklar veya favoriler) kısa, orta veya uzun olacak şekilde ayrı ayrı kesebilir.
  3. Saç stilini değiştirmek için Arthur'un şehirdeki bir berbere gitmesi gerekecek ve satın aldığı pomadı stil için de kullanabilir.
  4. Arthur'un sakalının kendine has bir fiziği vardır, ağırlığına göre sallanır ve hareket eder.
  5. Ne yemek yemek ne de dinlenmek, Arthur yorgunluk çekecektir.
  6. Arthur'un ne kadar yemek yediğine bağlı olarak kilo vereceği veya kilo alacağı açıktır.
  7. Çete üyeleri ayrıca avlanan hayvanlarınızın cesetlerini yağmalayacaklar, bu yüzden hızlı hareket edin yoksa tüm ekstra para ve cephaneyi yağmalayacaklar.
  8. Şapkanız el dövüşlerinde ve hatta silahlı çatışmalarda düşebilir.
  9. Avukatlar, sizden devam etmenizi istemeden önce yumruk kavgasının yatışmasını bekleyecekler.
  10. Rakun veya tilki gibi hayvan derilerinden şapka yapabilirsiniz ... vb.

  1. Giysiler etkileyici bir dereceye kadar özelleştirilebilir. Pantolonunuzun ayakkabınızın içine sokulup sokulmayacağını veya kolların sarılıp sarılmayacağını seçebilirsiniz ... vs, size bu kadar küçük detaylar sunan bir oyun gördünüz mü ..
  2. Silahlar zamanla kirlenir ve tıkanır veya ıslanırlarsa, en iyi performans için onları temizlemeniz gerekir.
  3. Aynı şekilde, atınız zamanla çamurla kaplanacak ve bu da onu yavaşlatacak ve temizlemenizi gerektirecek, ancak aynı zamanda bir su kütlesinin veya yağmur fırtınasının üzerinden sürülerek de temizlenebilir.
  4. Atınız sizinle daha güçlü bağ kuracak, ona verilen yiyecek ve ilgi o kadar iyi olacaktır.
  5. Arthur'un atını tımar ederken veya tımar ederken söylediği yorumlar atın cinsiyetine göre değişir.
  6. Arthur çamur ya da kanla kaplı olsaydı, etrafındakilerin vereceği tepki temiz olsaydı olduğundan farklı olurdu.
  7. Arthur'un giysilerindeki kar er ya da geç eriyecek. Kil sertleşecek ve silinecek ve kan kuruyacak.
  8. Bir gruptayken hangi pozisyonda sürdüğünüzü seçebilirsiniz.
  9. Diğer çete üyelerinin atlarına binemezsiniz, örneğin Hollandalı atınız ona yaklaşırsanız sizi tekmeleyecektir.
  10. Red Dead Redemption II'nin müziğini yarattığı için "serinin ilk bölümünün bestecisi" Woody Jackson sayesinde 192 ayrı müzik parçası var.

  1. Hızlı bir şekilde ateş etmek için R2'ye dokunabilirsiniz; bu, pusuya düşürüldüğünüzde kullanışlıdır.
  2. Silahı yeniden yüklerken, Arthur her ateşlendiğinde atış sayısını sözlü olarak sayar.L1'e çift tıklarsanız, Arthur tüfeğini gözden uzak bir yere koyar.
  3. "Tekrarlayan Tüfek" tüfeğini kullanırken, orta kol, dramatik bir etki için geçici olarak kapatılabilir.
  4. Silah sesinin sesi yere göre değişiyor, silah sesleri dar bir iç koridorda atıldığında, dışarıda iseniz çıkardığı ses farklı olacaktır.
  5. Nişan alırken D-pad'e basın ve Arthur, diğer karakterlerin dikkatini çekmek veya onları avlayan bir hayvanı (veya kişiyi) korkutmak için havaya bir uyarı atışı yapacaktır.
  6. Arthur, dinamiti patlatmadan önce gözlerini veya kulaklarını dinamik olarak koruyor.
  7. Atlar dinamik olarak dışkılama yapar ve düşük sıcaklıklarda atın mesanesi kasılır.
  8. Birinci şahıs perspektif ayarlarında, birinci şahıs perspektifinde sallanan bir atın başı gibi bazı görsel ek yükleri gizlemeyi seçebilirsiniz.
  9.  HUD özelleştirilebilir, böylece minyatür haritayı ve diğer ekran üzerindeki yer imlerini isterseniz kaldırabilirsiniz.
  10. Oyunu duraklatın veya D-Pad'de aşağıya basın ve mevcut saat ve sıcaklık görüntülenecektir.

  1. Ay, oyunda hassas ay dönüşleri ile çalışır.
  2. Silahları Gunsmith'te namlu ve tüfek gibi olağan yükseltmelerle veya geliştirilmiş demir nişangahlarla özelleştirebilirsiniz.Ayrıca hem metal kasa hem de silah tutacağına gravür ve süslemeler gibi küçük detaylar ekleyebilir ve çeşitli renklerde özelleştirilebilen birçok tasarım vardır.
  3. Ürünler genel mağazalardan dolanarak ve raflardan alınarak satın alınabilir ve ayrıca bir indeks de vardır. "Sears & Roebuck-esque" isimli indeks tezgahın üzerinde, sayfadaki her makale ve reklamı yakınlaştırıp okuyabilirsiniz ve silah ustası da bu indekslerden birine sahip olup, her bir öğe hakkında yüzlerce kelime yazılmıştır.
  4. Kuyruğun stilini değiştirebilir ve atınızı kısa, orta veya uzun hale getirerek tanımlayabilir ve hatta örgülü örgüler ekleyebilirsiniz.
  5. Atınız ölürse, bitmiştir - geri çağrılabilen Grand Theft Auto 5'teki arabalarla aynı değildir, bu yüzden onu saklayın ve ona iyi bakın.
  6. Riskli bir durumda iken hayatını kurtarmak için atınızdan kaçmasını isteyebilirsiniz.
  7. Kıyafet seçiminizin oyun üzerinde etkisi var.Sıcaklık düştüğünde ısınmanız ve dayanılmaz derecede ısındığında kışlık giysilerinizi atmanız gerekecek.
  8. Avladığınız hayvanların derileri ve kemikleri ile kampınızı özelleştirebilir ve süsleyebilirsiniz.
  9. Suç sırasında "Bandana" başörtüsü takmak ve ardından çıkarmak, aranan tezgahın daha hızlı inmesini sağlar.
  10. Yaban hayatı verimli bir ekosistem olarak işlev görür - yırtıcılar avını avlar ve onlarla beslenirler, hatta şahinler ve kartallar balıkları veya sincaplar veya tavşanlar gibi küçük hayvanları yakalamak için dalarlar.

  1. Kampta bir Victrola var ve bazı NPC'ler can sıkıntınızı ortadan kaldırmak için size şarkılar söyleyecek.
  2. Bazen kampta müziğe eşlik edebilir ve tüm kelimeleri bilmeseniz bile etrafta dolaşırken şarkı söylemeye devam edebilirsiniz.
  3. Bazen Arthur tek başına sürerken kendi kendine şarkı söyler.
  4. NPC'lerin her biri dinamik yüz ifadelerine sahiptir.
  5. Ayrıca, onlara karşı davranışlarınıza nasıl tepki verdiklerini belirleyen farklı bir tepkileri vardır (eylemlerinizin olumlu ya da olumsuz olması).
  6. Vahşi Batı'nın diş hijyeni konusunda hiçbir ilgisi veya bilgisi yoktur ve Kızıl Ölüler bunu yansıtır.
  7. Hayvan leşlerini öldürdüğünüz yerde bırakırsanız, leş yiyiciler beslenmeleri için hayvanlardan ve kuşlardan gelen atıkları çekecek ve karkaslar zamanla ayrışacaktır.
  8. Opossumlar, tehdit altındayken - Arthur dahil - yakınlarındayken ölmüş gibi davranacak.
  9. Yakın avcılar, ondan kaçmazsanız veya zamanında ele almazsanız atınızı korkutur.
  10. Bir şehirde kafanıza bir ödül geldiyse ve daha sonra yukarıda belirtilen ikramiyeyi ödeyerek adınızı akladıysa, kasaba halkı bunu yine de hatırlayacak ve geri döndüğünüzde yorum yapacak.

  1. Aynı şekilde, vahşi doğada birisini kurtarırsanız, o kişi sizi hatırlayacaktır - ve sizi kasabada tekrar görürse genellikle teşekkür eder.
  2. Bir fırtına olması durumunda, atlarınız gözle görülür şekilde heyecanlanacaktır.
  3. Alevlerde yanarken görülebilen yıldırım bazen ağaçlara vurur ve uzaktan kıvılcım çıkar.
  4. Atınızla olan ilişki önemlidir, atınızla olan bağın artması, dönerken ve atlıyken atınız üzerinde daha fazla kontrol sahibi olmak için üreme ve paten gibi birçok numaraya yol açacaktır.
  5. Atınızla ilişkiniz ne kadar güçlüyse, o kadar az uçucu olacaktır.
  6. Atınızla iyi bir ilişkiniz yoksa, arkasında yürürken dikkatli olun - muhtemelen sizi tekmeleyecektir.
  7. Yurt dışındaysanız ve Hızlı Seyahat'i etkinleştirmek istiyorsanız, tren bileti satın almak veya mobil araç kiralamak için herhangi bir şehre gitmeniz gerekir ve mesai saatleri dışında trene binemezsiniz.
  8. Sonra yine, trenleri kaçırabilir ve yan yana koşarak ve gemiye atlayarak onları sürebilirsiniz.
  9. Bir hayvanı ok yerine kurşunla vurursanız, kasabadaki kasapta fiyatı temiz bir cinayet fiyatından daha düşük olacak ve hasarlı derisinden bazı silah, ekipman ve kıyafet üretemeyeceksiniz, bu yüzden avlanırken dikkatlice düşünmelisiniz.
  10. Bir hayvanı yüzdüğünüzde taşın nereden çıktığını ve hareket ettiğini görebilirsiniz.

  1. Arthur'un ceketi, derisini yüzdükten sonra omuzlarında bir hayvan taşıyorsa kan lekesi bırakacak ve avınızı kasaplara teslim ettikten sonra atınızın arkası da kanla lekelenecektir.
  2. Arthur aynadaki yansımasına bakabilir ve gördükleri hakkında yorum yapabilirdi.
  3. Gazeteler, hikaye boyunca meydana gelen olayları zamanla bağlantılı olarak ve gerçekleştikçe ele alacaktır.
  4. Kaynak cımbızının ürettiği sisi görebilirsiniz, bu da genellikle arkalarındaki karakterlerin yanıp sönmesine neden olur.
  5. Sıcaklık düştüğünde veya karlı bölgeleri ziyaret ettiğinizde insanların ve atların nefesinden gelen yoğunlaşmayı da görebilirsiniz.
  6. Mermiler nesnelere çarptığında, bir anlığına onların koyulaştığını ve parladığını fark edeceksiniz.
  7. Çamur, kar ve kir dinamik olarak sizin ve başkalarının basamaklarının etrafında veya üzerlerine düşerseniz cesetlerin çevresinde oluşur.
  8. Daha büyük bacakları ve toynakları olan atlar, karda ince bacaklı atlara göre daha geniş geçişler yapacaktır.
  9. Kar, ayaklar altına alınan yerlerde doğal olarak birikecek ve ağaçlardan da doğal olarak kar yağacaktır.
  10. Toprak, Arthur'un tırnaklarının altında olacak.

  1. Köpekleri sevip sevebilirsiniz, sizi görürlerse bir daha havlamazlar.
  2. Bazı görevler sizi, nadiren gerçek anlamda bulutların üzerinde olduğunuz dağlara götürecek.
  3. Birinin şapkasını vurabilir ve sonra onu çalabilirsiniz. Bazı şapkalar benzersizdir.
  4. Öldüren kamera sizin onur ölçeğinizden etkilenir, eğer onurla oynarsanız, kamera Arthur'daki cinayeti “Tekrar Oynat” a odaklanır, ancak utanç duyarsanız, öldürmeye odaklanacak ve onu daha agresif bir şekilde temsil edecek, ne kadar az onur duyarsanız, kamera görüntüsünün arka planında Arthur o kadar az görünecektir. .
  5. Utanç verici olana karşı daha onurlu bir seçim her zaman açık olmayacaktır, örneğin O'Driscoll çetesinin bir üyesini öldürmek namussuzluk olarak görülmeyecektir, ancak konuşma onları öldürmeden tırmanırsa, o zaman olacaktır.
  6. Onur, Arthur'un hayallerini de etkileyebilir - daha yüksek bir onur, hayallerini daha huzurlu hale getirir, daha düşük onur ise daha rahatsız edici vizyonlar üretir.
  7. Arthur cesetleri yağmalamak için fiziksel olarak çıkarır.
  8. Arthur iki gün içinde duş almazsa, "Eagle Eye" kullanırken vücut kokusunu görebilirsiniz.
  9. Hayvanlar kokunuzu yakalayabilir ve sizi izleyebilir.

  1. İşaretçiyi dünya haritası üzerinde hareket ettirmek, hareketinizi belirtmek için rüzgarın sesini çağırır.
  2. Arthur, haritasında olmayan bir ilgi noktasıyla karşılaştığında, bunu kendisi yapar.
  3. Bir düşman atını sırtına düşürmek için vurabilirsiniz.
  4. Kampınız bir programa göre işliyor, sabah çeteniz uzun bir yürüyüş için çadırlarından çıkıp öğle veya akşam yemeği çağrısına yanıt olarak insanlar geceleri uyuyup masa etrafında toplanacaklar.
  5. Dünyanın her yerinde tanıştığınız yabancılarla olduğu gibi, kamp personelinizi kışkırtabilirsiniz, ancak bunu yaparsanız, diğer kampçılar gelecekte bunu fark edecek ve yorumlayacaktır.
  6. Farklı yerlerde avlanan ve öldürülen farklı hayvanlar, Arthur'un atına (yani eyerden sarkan tavşanlar, atın sırtında asılı geyikler vb.)
  7. Bir avcı size saldırırsa ceketiniz pençe izlerini gösterecektir.
  8. Diğerlerinin yanı sıra Dutch'ın annesi veya ünlü silahşör Landon Ricketts gibi Red Dead evreninden karakterlere referanslar bulabilirsiniz.
  9. Kısırlaştırılmamış atlara binmek bir binici için çok tehlikeli olduğundan, genel olarak, bir atın testislerinin dahil edilmesi tarihsel olarak yanlıştır.
  10. Oklar hedefe ulaştıklarında titreyecekler.
  11. NPC'ler cesetleri uzağa taşıyacak.

  1. Bazen meslektaşlarınız sizi hapisten çıkarır.
  2. NPC'ler birbirlerini koruyacak.
  3. Teknenizin dibinden ateş ederseniz, su dışarı sızacak ve sonunda tekne batacaktır.
  4. Adımlarınız ne giydiğinize bağlı olarak farklı görünür.
  5. Suyun altında gittiğiniz mesafeye bağlı olarak kıyafetleriniz sadece kısmen ıslanacaktır.
  6. Arthur bir tepede olduğu gibi atına binmek için ondan daha yüksekteyse mücadele edecek.
  7. Sakalınız yalnızca uzun bir süre kendi kendine uzar, ancak uzamaya devam etmek için tonik kullanabilirsiniz.
  8. Sakalınızın kendi fiziği vardır ve yeterince uzun olduğunda, değişen ağırlığı altında zıplar.
  9. Atınız kirliyse ve eyerini çıkarırsanız, eyerin temiz olduğu yerin çizgilerini görürsünüz.

Bunlar 99 gerçek, bazıları küçük, ancak Rockstar stüdyolarındaki geliştiricilerin bunlarla ne kadar ilgilendiğini, nasıl çok keyifli bir deneyim sağlamak için bir nedenleri olduğunu ve Red Dead Redemption II'yi Hollywood'un en güçlü eserleriyle rekabet eden bir sanat şaheseri haline getirdiklerini gösteriyorlar.
















Yorum Yaz

Daha yeni Daha eski