İşte Resident Evil 8 Village'da sizi şaşırtacak 5 şey, bilin onları ..
Game Resident Evil 8 Village şu anda hazır ve çoğumuz oynamaya ve savaşmaya başlamış olabiliriz, belki de bize Part'da ilk kez seriyi veren klasik korku Ncina ile çağdaş korkunun orijinal bölümlerinin bir karışımını deneyimlemiş olabiliriz. VII, bu karışım bize sonunda keyifli bir deneyim yaşatacak, koltuktan atlayıp göz kamaştıran anlardan Kurtulmayacaktır.
Oyun, bu sefer yeni neslin yeteneklerinden büyük ölçüde yararlanacak şekilde tasarlandı ve bu, özellikle bir terör atmosferi yaratmada büyük rol oynayan oyun dünyasının tasarımıyla ilgili olarak oyun deneyimini iyileştirmeye yardımcı oldu. zamanın yanı sıra müzik, düşmanlar ve bulmacalar gibi diziyi uzun süredir karakterize eden diğer unsurlar.
Bu raporda, bizi büyük ölçüde klasik korkuya geri çeken bir deneyim sağlamak için Resident Evil 8 Village'da iyi kullanılmış olan oyunun 5 ana unsurundan ve herhangi birimizin bastığımızda hissettiğimiz gerçek duygudan bahsedeceğiz. başlama butonu.
Resident Evil 8 Village oyununun dünyası
Resident Evil 8 Village, bu kez size günah işleyen ve dünyasını keşfederken koridorları büyük ölçüde araştıran orijinal parçalardan biraz farklı bir deneyim sunacak, iki bölümden oluşan bir dünya ile burada olacağınız için, ilki kale ve İkincisi, başlangıçta başlayacağınız köydür.
Köy size aralarında dolaşıp keşfedebileceğiniz, kaynakları toplayabileceğiniz ve köşelerinde saklı sırları keşfedebileceğiniz yarı açık alanlar sunacak, ancak endişelenmeyin, asla kaybolmayacaksınız ve doğru yola giden yolu kolaylıkla bileceksiniz. özellikle ziyaret ettiğiniz yerleri ve henüz keşfedilmemiş veya yakalanmamış yerleri size gösteren bir harita ile Tüm kaynakları kırmızıyla işaretlenecektir.
Köylülerin evleri arasında dolaşmak ve onları keşfetmek ve evlerde kan ve kaos göreceğiniz için insanlarının acımasız ve kanlı güçler tarafından saldırıya uğradığını gösteren yıkım dokunuşlarını göstermek ve ayrıca hazırlanırken veya yemek masasında ama evin insanları aniden saldırıya uğradıktan sonra yemek için vakit bulamadı Veya kurt adam tuzağına düşmeden önce kaçtılar.
Bu dokunuşlar, en geniş kapıdan girmek üzere olduğunuz dehşetin gerçekçiliğini hissettirecek ve her zaman daha az hissetmenizi sağlayacak olan bu dokunuşlar, maceranız sırasında büyük keyif vermenize katkı sağlayacak unsurlardan biridir. oyun Dünyası.
Ulaşacağınız diğer alan ise kale ya da dilerseniz kalelerdir.Bu alanlar kapalı ve düşmanın önde gelen bazı düşmanları ile sınırlıdır ancak girdiğiniz andan itibaren sizi şaşırtacak şekilde tasarlanmıştır. .
Örneğin, Vampirler Kraliçesi Dumitresco'nun sarayında, geliştiriciler estetik dokunuşlarını her köşeye, her duvara ve içindeki her koridora sanki gerçekmiş gibi bırakırken, yükselen kalesinin tasarımının ne kadar harika olduğunu göreceksiniz. süper zenginlerden birinin sahip olduğu saray.
Ayrıca gölgeler ve ışıklandırma çok harika bir şekilde kullanıldı, özellikle de oyunu yeni nesil cihazlardan birinde oynuyorsanız, zaten garip ve korkutucu bir yerde olduğunuzu hissedeceksiniz, ancak göz kamaştırıyor. Lambalardan ve sarkıtlardan yayılan ışıklarla gözler, ayrıca aydınlatmanın sizi beklediğinizi hissettirecek şekilde kullanıldığı dar koridorlarda yürürken Ve sonunda sizi bekleyenlerden korkun.
Konu sadece Demetrisko Kalesi ile sınırlı kalmayacak, oyun dünyasında keşfedeceğiniz başka devasa tesisler de olacak, özellikle makine ve mekaniği seven kardeşi Isenberg'in ikamet ettiği yer olan Demetrisko, hakkında bilgi edineceksiniz. bu detaylarla dolu devasa tesisini ziyaret ettiğinizde ve ondan kaçmaya çalıştığınızda.
Resident Evil 8 Village'daki Gizemler
Resident Evil serisindeki bulmacalar oyunun en önemli unsurlarından biridir ve Resident Evil 7'de bunlara odaklanma o kadar olmasa da Resident Evil 8 Village, küçükler arasında değişiklik gösterecek bu bulmacalarla size eşsiz bir deneyim sunacak. Çözüme ulaşmak için aramanız ve keşfetmeniz gereken karmaşık bulmacalar.
Resident Evil 8 Village oyunundaki bulmacalar, kapılardan veya mekanik cihazlardan birinde eksik bir parça bulmanız gereken bulmacalar arasında ve oyundaki ana kapılara ulaşmanızı sağlayacak anahtarları toplamak arasında bölünmüştür.
Capcon, bulmacalar oluşturmak için bu bölümde birkaç farklı deneyim sundu ve bunların tümü, sunduğu derinlik ve çeşitlilikten memnun hissetmenizi sağlayacak ve ilk klasik parça oyununu oynayan tecrübeli oyunculardan biriyseniz, Kendinizi bu bulmacalardan herhangi birinde ayakta bulduğunuzda ve bir çözüm arama görevine başladığınızda aynı duyguyu hissedeceksiniz.
Düşmanlar
Peki, yedinci bölümden (dördüncü bölüm ile) itibaren dizi klasik düşman olan zombilerden biraz uzaklaşmaya başladı, şimdi köylülerin elinde başka bir düşman var ve bu bölümde ortaya çıkışına şahit olacağız. Daha önce dizide karşılaşabileceğiniz diğer tüm rakiplerden daha acımasız ve vahşi olacak olan kurtadam adında yeni bir rakip.
Kurtlar duvarlara tırmanabilir, çatıları işgal edebilir ve onlara yaklaşana kadar rakiplerini izleyebilir, ardından avlarına saldırmak için birbirlerini çağırabilirler.Bu özellikler, kendinizi hissedeceğiniz normal bir zorluk seviyesinde veya daha yüksek bir seviyede oynuyorsanız oyunda gözlemlenecektir. onlarla şiddetli yüzleşme.
Ayrıca gizli alanlarda ve yer altı geçitlerinde karşılaşacağınız vampirler de var ama kurt adamlar kadar vahşi olmayacaklar.
Bu, seyahatiniz ve oyun dünyasını keşfetmeniz sırasında karşılaşacağınız olağan düşmanlarla ilgilidir, ancak aynı zamanda onlarla başa çıkması uzun zaman alacak büyük boyutlarda saha liderleri olacaktır ve sonunda Birincisi Bayan Demetrisko ve kardeşi Isenberg olmak üzere ortadan kaldırmaya çalıştığınız ana liderler, ancak oyunda sizi bekleyen daha fazla sürpriz de var.
Kısacası yararlı olan şey, düşmanların korku atmosferini artıracak şekilde tasarlanmasıdır, özellikle herhangi bir yerde görünmelerini beklediğinizde, bir yerden başka bir yere geçtiğinizde bir beklenti ve panik hissi yaşayacağınız için, özellikle köyde.
Müzik ve Sesler
Müzik, korku oyunlarına daha fazla korku ve beklenti katmada her zaman büyük ve etkili bir role sahiptir ve Resident Evil 8 Village bundan yoksun kalmayacaktır, ancak müziğin şimdiye kadar en iyi şekilde oynatıcıyı hayata geçirmek için kullanıldığı söylenebilir. terör ve korku atmosferine.
Müzik beklentiler arasında dalgalanır ve bazı yerleri sanki dikkatli olmanızı söyler gibi keşfederken, o köşenin arkasında veya burada veya orada sizi bekleyen bir şeyler olabilir, bu beklenti atmosferi oyun sırasında size büyük ölçüde hakim olur, ancak varsa Size yaklaşan bir rakip, özellikle Bayan Demetrisko sizi kovaladığında, müzik sanki ulaşabileceğiniz en uzak yere koşmanızı söyler gibi hızlı bir zonklamaya dönüşecek.
Gözümü kamaştıran şeylerden biri de koruma odasına ulaştığınızda ortaya çıkan müzik ... Resident Evil 1, 2, hatta 3'te koruma odasına girerken bizi rahat ve sakinleştiren müziği hatırlıyor musunuz? Aynı şey burada da kullanılmış, sanki müzik sana ara vermeni söylüyor Burada güvendesin.
Ayrıca köyde veya tesis içinde karşılaştığınız canavarların sesleri ve sesin 3D teknolojisinde dağılımı, PlayStation 5'in kulaklığını kullanıyorsanız, etrafta dolaşırken sizi gerçek dehşete sokacak ve bu canavarlardan birinin bir taraftan size atlamasını bekleyin ve her zaman sağa sola dönüyorsunuz.
Anlatı korelasyonu
Resident Evil 8 Village'ın hikayesi bu kez karısını yedinci bölümde kaybeden ve onu aramak için yolculuğa çıkan koca "Ethan Winters" etrafında dönüyor, ancak bu kez kızını kaybeden baba olacak ve o olacak. onu arama macerasına da başlayacak.
Yedinci ve sekizinci bölümler arasındaki anlatı korelasyonu büyüktür ve oyunun hikayesini ve en sonuncusunu anlamak için gereklidir; bu, oyun olacak olsa da bir önceki bölümü denemeden yeni bölüme başlayacak oyuncular için net olmayabilir. yeni maceraya başlamadan önce sizi hızlıca özetleyelim, ancak bu yeterli değil ve birkaç yıl önce lansmanından bu yana yedinci bölümü bitirenler için yeterli olabilir ve sadece hafızasını tazelemek istiyor.
Hikaye birbiriyle bağlantılı olacak ama burada dikkatimi çeken şey "Dük" ya da dördüncü bölümden dönüşünü yeni bir şekilde görecek olan ünlü tüccar ve oyunun hikayesinde de rol alacak. bu mu?
Tüccar ya da dük, oyunun hikayesini keşfetmenize yardımcı olacak NPC'lerden biri olacak ve bir NPC karakteri gibi sinematik sahnelerde hikayeyi tamamlayan bazı bulmacaları çözmeniz için size ipuçları koyacaktır. bu sadece silah satın almayı, satmayı ve hatta yükseltmeyi bıraktığınız bir nokta olmayacak, ama ara sıra ona sahip olacak. Diğeri ise hikayenin konularını anlatmaya katılmak.
Henüz oyunu oynamamış olmanız durumunda tüm deneyimi bozmamak için bu noktaya daha fazla dalmak istemiyorum, ancak burada bahsetmek istediğim şey, oyunun hikayesinin her zamankinden daha iyi sunulduğudur. kısalığı, ancak kremsi ve birçok soruyu cevaplayacak ve serinin bir sonraki bölümüne kapı açabilecek olaylarla doluydu.
Bizi en çok şaşırtan unsurlar bunlar ve Resident Evil'ın yeni bir yanını keşfetmek için bu yeni korku ve hayatta kalma macerasına atılırken sizi şaşırtacaklarından eminiz.












Yorum Gönder