Küçük İşletmeler İçin 10 Pratik İçerik Pazarlama İpucu



İçerik, herhangi bir küçük işletme için pazarlama planının önemli bir parçasıdır. Çoğu dijital pazarlama stratejisi içeriğe dayanır ve bu olmadan aramaları iyileştirecek veya görünürlüğü artıracak hiçbir şey yoktur. İçerik pazarlamasına başlamanıza yardımcı olacak 10 faydalı ipucu .


İçerik pazarlaması nedir?


İçerik pazarlaması, belirli hedef kitleniz için kaliteli içerik oluşturmaya ve tanıtmaya odaklanan bir pazarlama stratejisidir. Kilit nokta, hedef kitlenizin ihtiyaç duyduğu içeriği oluşturmaktır ve böylece hedef kitle, bir sorunu çözmeye çalışırken onu bulur. Alakalı ve değerli içerik sunarsanız, ürünlerinizi veya hizmetlerinizi onlara satmak yerine hedef kitlenizi yönlendirirsiniz, bu nedenle yardıma ihtiyaç duyduklarında sizi aramak isteyeceklerdir.


Hepimiz iyi içerik oluşturmanın işletmenizin kalabalıktan sıyrılmasına ve izleyicilere deneyiminizi ve kişiliğinizi göstermesine yardımcı olacağını biliyoruz, ancak birçok küçük işletme bir içerik pazarlama stratejisi planlama ve tamamlama sürecinde takılıp kalıyor. Bununla birlikte, içerik pazarlamasını gerçekleştirmenin kendine özgü faydaları vardır ve ayrıca çok sayıda zorluk da vardır. Aşağıdaki içerik pazarlama ipuçlarıyla zorlukların üstesinden gelin ve özellikleri öğrenin.


Pratik içerik pazarlama ipuçları:


1- Nicelikten önceki nitelik


Projeler büyük miktarda içerik sunar. Hareketli bir pazarda dikkat çekmek için öne çıkmanız ve yalnızca oluşturabileceğiniz en iyi içeriği yayınlamanız gerekir.


Çoğumuz içerik oluşturmak için fazla zamanımız yok. Ve zamanımız olduğunda elimizden gelenin en iyisini yapmalıyız. Ayda bir kez titizlikle araştırılmış ve iyi yazılmış bir içerik oluşturmak, çok sayıda kalitesiz makale yayınlamaktan daha iyidir. Gönderilen yeni içerik miktarı, kaynaklarınızın bolluğuna bağlıdır.


2- Tüm içerikler stratejiktir


Hepimizin bir şeyi sırf sevdiğimiz için yazmaya vakti olmadığına göre, tüm içeriğin stratejik olması gerektiğini aklımızda tutmalıyız. Üst sıralara ulaşmak istediğimiz araştırmada kullanılan önemli terimleri incelememiz ve içerik planlamasında bunlara güvenmemiz gerekiyor.


Siteniz için bir SEO raporu oluşturun ve en iyi anahtar kelimelerinizin sonuçlarındaki sıralamasına bakın. Sitenizin ilk 10 sonuçta görünmediği önemli bir anahtar kelime varsa, bu anahtar kelimeleri içeren içerik oluşturun. İnsanların araştırmaları sırasında hangi soruları sorduğunu öğrenin. Bu sorular, içeriğiniz için mükemmel bir başlık olacaktır.


3- Bir içerik planı ve program oluşturun


Sitenizin içerik pazarlama stratejisi, basit bir plan uygular ve içerik için bir program oluşturursanız daha başarılı olacaktır. Stratejilerini belgeleyen pazarlamacılar diğerlerinden% 313 daha başarılı.


İçerik planınız, içeriğinizi şekillendiren önemli stratejidir. Planınız aşağıdakileri içermelidir:

  •       Yazdığınız kitle ve ihtiyaçları.
  •       Yaptığınız içerik türleri.
  •       Hangi sınıflandırmalar hakkında yazacaksınız?
  •       Ne sıklıkla yeni içerik oluşturacaksınız?
  •       İçeriği nerede yayınlayacak ve reklamını yapacaksınız?
  •       İçerik türünü seçin; CornerStone içeriği mi yoksa Evergreen içeriği mi olacak, kalıcı olarak kabul edilir ve zamana bağlı değildir.


İçerik tablosu basit olacak ve yayınlanması için konuların ve tarihlerin bir listesini içerecektir veya aylık konuları, başlıklarını ve kullanılan medya türlerini içerebilir. İçeriğinizi yayınladıysanız, önce kontrol edin ve ardından neyin değiştirileceğine, güncelleneceğine veya silineceğine karar verin.


4- Çeşitli ortam türleri arasında karıştırın ve içeriği çeşitlendirin.


Yazmayı seviyorsanız, blog yazıları yazın, resimler ve videolar kullanın ve bunları sosyal medyada paylaşın. Ya yazmayı tercih etmeyen çoğu küçük işletme sahibi gibiyseniz, düşüncelerinizi kaydedin ve ses kayıtlarınızı yazması ve yayınlaması için bir yazar kiralayın.


Veya fotoğraf videosu ve ses yayını. Bölümlerin uzun olması gerekmez, ancak onları eğitici hale getirin. İyi içerik oluşturursanız, farklı içerik türleri altında yeniden yönlendirin ve farklı platformlarda yayınlayın.


Hedef kitlenizin neye ihtiyacı olduğunu belirleyin ve onu en kabul edilebilir biçimde şekillendirin ve aşağıdakileri oluşturmayı düşünün:


  •       Hedef kitlenize belirli bir konu hakkında blog yayınlama.

  •       Müşterinin bir sorunu çözmesine yardımcı olmak için ayrıntılı adım adım talimatlar.
  •       Hedef kitlenizin onlar için çözebileceğiniz zorlukları belirlemesine yardımcı olan sınavlar veya değerlendirmeler.
  •       Tamamlayıcı alanlardaki uzmanlarla buluşmak için podcast'ler.
  •       Podcast'inizin arkasındaki amaç veya bir şeyin nasıl düzeltileceği hakkında tanıtım videoları.


Kitlenizin içeriğinizle ilgilenmesini sağlamak için kullanılan içeriğinizi ve medyayı çeşitlendirin. Çözmeyi önerdiğiniz sorun için doğru içerik türünü seçtiğinizde, sunduğunuz şeyle ilgilenen kişilere ulaşırsınız.


5- Bir hikaye anlatın


İnsanlar hikayeleri sever. Hikayeyi anlatma şekliniz, şartlarına bağlı olarak her birini farklı şekilde etkileyecektir, bununla peri masalı demek istemiyoruz. Bir alanda deneyimliyseniz, bu alanda insanlara yardım etmek için çok fazla deneyime sahip olursunuz.


Avukatlar, muhasebeciler ve iş planlamacıları eğitimi ilginç hikayelere dönüştürebilirler, bir vaka çalışmasına katılabilir ve bir müşterinin problemini çözmesine nasıl yardımcı olabileceğinizi anlatabilirler.


Hikayeler duygusal bağ kurar, güven oluşturur ve her şeyi yapmak için teşvik sağlar. Neden bir çözümü diğerine tercih ettiğinizi ve bu çözümün müşteriye problemlerinde nasıl yardımcı olduğunu konuşun.


6. Harekete geçmek için bir araç çağrısı (CTA) kullanın


İnsanlar birileri tarafından motive olmak istiyorum için almak eylemi A. Geçirici - harekete aracı .. Direkt reaksiyon için çağrılar Bir şey yapmak için onları davet etmesini etkili bir sürümüdür Bu sizin posta listesine abone, bir video izliyor olabilir, öğrenme hizmetleriniz hakkında daha fazla bilgi veya yararlı içerik indirme.


Geçirici - harekete aracıdır kullanım alanınızda göre pazarlamanın her alanında kullanılan ve değişir boşuna herhangi bir araç seçer, ancak sunduğunuz içerik türüne de aynı yapmayın, bu nedenle kaybetmek bilmediğimiz. izleyici ile iletişim. Örneğin, size çatısı yağmur fırtınası sonrasında hasar görmüş nerede olduğunu bulmak için yolları hakkında yazılı olup olmadığını, sizin geçirici - harekete aracı ücretsiz çatı algılama hizmeti sunmaktır.


7- E-postayı unutma


Gönderiyi yalnızca sosyal medyayla sınırlamayın, bir posta listesi oluşturun ve içeriğinizi sürekli olarak abonelerinizle paylaşın. İyi bir posta listesi, içeriğinizle ilgilenen istediğiniz kadar aboneye ulaşmanızı sağlar. Posta listenize katılırlarsa, gönderinizi sosyal medyada görüntüleyen insanlardan kesinlikle sunduklarınızla daha fazla ilgilenirler.


Müşteriler için bir posta listesi oluşturun ve onlara yardımcı olan içeriği paylaşın. Müşterilerinizin sizi unutmasına izin vermeyin. Onlara, işinizin yolunda gitmesini ve devam etmesini sağlayan yararlı ipuçları ve özel teklifler içeren posta broşürleri gönderin. İşletmenize bağlı olarak, bu teklifler müşterileri daha fazla satın almaya teşvik edecektir.


8- Görünüşe ve koordinasyona daha fazla odaklanın


İçerik yazarken, görünüm ve biçimlendirme okumak için önemlidir. Sadece küçük bir senaryo kimseyi çekmez, bu nedenle insanlar konuyla ilgilenip ilgilenmediklerine karar vermek için içeriğinize hızlıca bakacaklar. Ek olarak, insanlar görsel varlıklardır, görüntüler, hologramlar ve videolar metni yumuşatır ve okuma ve anlama için daha kabul edilebilir hale getirir.


İçeriğinize beyaz boşluk eklediğinizden, daha büyük hata kullandığınızdan ve sıralı listeleri kullandığınızdan emin olun. Metni bölmek ve içeriğinize resimler ve videolar eklemek sitenin kullanıcı deneyimini iyileştirecektir.


9- İçeriğinizin reklamını yapın


İyi bir blog yayınlarsanız ve kimse okumadıysa, ne anlamı var? Tüm değerli içeriği sitenize koyun, ardından hak ettiği ilgiyi çekmek için reklamını yapın ve yayınlayın.


İçeriği, Google Aracı (Google'da İşletmenizi Artırın) dahil olmak üzere işletmenize uygun iletişim kanallarında paylaşın. İçeriğinizi posta listesi abonelerine gönderin ve içeriğinizin daha geniş bir şekilde yayınlanmasını sağlayacak bir yer bulup bulamayacağınıza bakın.


10- Yardım isteyin


Yalnızca kaynaklarınıza dayanarak içerik pazarlamasına harcadığınız zaman konusunda gerçekçi olun. İçerik oluşturma güçlü yönlerinizden biri değilse, içeriği sizin için üretebilecek ve yayınlayabilecek başka birini dış kaynak kullanmayı düşünün. Çalışmayı denetleyin ve içeriğin vizyonunuz ve inançlarınızla eşleştiğinden emin olun. Ayrıca, içerik pazarlamasını aramalarınıza ve sosyal yardım süreçlerinize entegre etmenize yardımcı olması için gelen pazarlama konusunda uzmanlaşmış bir pazarlama ajansı da kiralayabilirsiniz.


Tüm projelerin yayınlanmaya hazır pek çok içeriği vardır, ancak çoğu insan bilginin ve çalışmanın değerini anlamaz, bu nedenle potansiyel müşterilerinizin ne istediğini ve hangi formatı tercih ettiklerini anladığınızdan emin olun ve ardından bilginizi paylaşın. Bu içerik pazarlama ipuçlarından yararlanın ve şimdi içerik pazarlama stratejinize yatırım yapın.

Yorum Yaz

Daha yeni Daha eski