Sosyal medya hesabınızdan gelir elde etmek mümkün mü?



  2021 yılında Facebook, Instagram ve Twitter gibi sosyal medya hesaplarınızdan para kazanma fikri kolaylaştı çünkü şirketler Tik Tok uygulaması için büyük popülerlik kazandı ve birçok içerik oluşturucu için bir para kaynağı haline geldi, ancak sosyal medya nasıl olacak içerik oluşturucular hesaplarına ve profillerine finansal bir getiri mi getiriyor?


  Kazançlarınızı Instagram'daki içerik oluşturucularla paylaşın


  Kazançlarını içerik oluşturucularla paylaşmak için Instagram, Instagram Live videolarını takip ederken görüntüleyenlerin etiketlerini satın alarak video oluşturucuların para kazanmalarına yardımcı olan yeni araçlar başlattı.  Deneme süresi boyunca Instagram birçok özelliği sınırladığı için lansman bir deneyimdir.


  İzleyici etiketleri, yorumlarda da görünecek olan favori içerik oluşturucularını destekledikleri için ödüllendirilecek.  Instagram, izleyicilere aralarından seçim yapabilecekleri farklı 'kalp' etiketleri sunar.  1 Kalp için 0,99 ABD doları, 2 Kalp için 1,99 ABD doları veya 3 Kalp için 4,99 ABD dolarıdır, böylece izleyiciler siz canlı bir video yayınlarken yalnızca bir rozet satın alabilir.


  Satın alındıktan sonra, canlı videoya yorum yaptıktan sonra kişinin adının yanında rozetler görünecek ve içerik oluşturucuların kendilerini destekleyen hayranları belirlemelerine ve onları iltifat etmelerine veya isterlerse sorularını yanıtlamalarına yardımcı olacak.  Ek olarak, içerik oluşturucular, rozet sahiplerinin bir listesini görebilecek.


  Instagram kar paylaşım sistemini ne zaman başlatacak?


  Her şeyden önce, yeni rozetler, onları ABD'de kendileriyle çalışmak üzere seçen ve Brezilya, İngiltere ve Almanya gibi diğer ülkelere yayılmayı planlayan küçük bir içerik oluşturucu grubuna geçici olarak platformda yayınlanacak.  Amerika Birleşik Devletleri'nde yaygın olarak bulunmasının yanı sıra Fransa, İtalya, Türkiye, İspanya ve Meksika'da yaygındır.  Test aşaması sırasında, platform rozet satışlarından elde edilen gelirin bir yüzdesini almayacak, ancak bundan sonra henüz açıklanmamış bir yüzde almayacaktır.


  Instagram kazançlarını sadece rozetlerle mi paylaşacaksın?


  Sadece Instagram kazançları rozetlerde paylaşmakla kalmayacak, aynı zamanda IGTV videolarını izlemek için tıkladıklarında takipçilerinize görünen videolarda IGTV reklamları da görünecek ve bu reklamlar 15 saniyeye kadar mobil cihazlar için oluşturulacaktır.  Platform daha iyi yerleşimler planlamaya çalıştığı için bu aynı zamanda bir testtir ve ayrıca içerik oluşturucularla gelir paylaşımı deneyiminin izleyiciler, içerik oluşturucular ve reklamverenler için iyi çalıştığından emin olmak için reklamları atlama yeteneğini test eder.


  IGTV reklamları başlangıçta küçük bir içerik oluşturucu ve reklamveren grubu ile test edilecek ve daha sonra zamanla herkese ulaşmak için yavaşça genişleyecektir.  Şirket, Instagram'daki etkileyicileri teşvik eden bir faktör olan reklam gelirinin en az% 55'inin içerik oluşturuculara gideceğini söylüyor.


  Instagram neden şimdi kazançlarını içerik oluşturucularla paylaşmaya başlıyor?


  Kazançları içerik oluşturucularla paylaşmaya başlayın, Instagram'ın canlı videolarda hızlı bir büyüme kaydettiği bir zamanda, içerik oluşturucular ve hayranları Covid-19 salgını nedeniyle evlerine kilitlendi.  Instagram, canlı videoların video görüntülemelerinde% 70 artış gördüğünü söylüyor.  Bu, platformun etkileyicileriyle bir video gelir paylaşım sisteminin başlatılması için cesaret verici bir faktördü.


  Facebook'u ve kazancınızı içerik oluşturucularla paylaşmaya ne dersiniz?


  Facebook ayrıca, hayranların Facebook Live aracılığıyla içerik oluşturucuları sanal bir ödeme mekanizması olan Canlı Videolarda Yıldızlar satın alarak destekleyebildikleri Instagram örneğini de takip etti.  Bu, video oluşturucuların doğrudan Facebook'taki videolara reklam ekleyerek veya diğer markalarla işbirliği yaparak parasal getiri elde etmelerine olanak tanır.


  Twitter ayrıca geliri yaratıcılarıyla paylaşıyor


  Twitter, bazı içerik oluşturucuların içeriklerine erişim için takipçilerinden ödeme yapmalarını zorunlu kılan ilk ücretli ürünü "Süper İzleme" yi duyurdu.  Bu, Twitter'daki her şeyi değiştirebilen bir özelliktir, ancak şu ana kadar bu özellik hakkında çok fazla ayrıntı yoktur ve lansmanı için resmi bir zaman çizelgesi belirlenmemiştir.


  Süper Takip, kullanıcıların en sevdikleri içerik oluşturuculardan bazılarına hesaplarına aylık abonelik ödeyerek abone olmalarına olanak tanır.  Bunun karşılığında aboneler, abone rozetine ek olarak özel ayrıcalıklar, içerikler, aylık özetler, indirimler ve fırsatlar alacaklar.  .  Bir yandan içerik oluşturucular, tweet'ler ve sesli sohbetler de dahil olmak üzere paylaştıkları belirli medyalara bir güvenlik duvarı ekleyebilecek ve hiç kimse kaydolmadan ve para ödemeden bu duvara erişemeyecek.


  Kulüp ayrıca kazançları paylaşmaya başlayacak


  Clubhouse, şirketin Clubhouse topluluğunun büyük üyelerinin büyümesine ve farklı finansal getiriler elde etmesine yardımcı olmak için çaba gösterirken, içerik oluşturucularla kar paylaşımı özelliğinin, içerik oluşturucuların doğrudan Clubhouse'dan para almasına olanak tanıyan birçok özelliğin ilki olacağını söylüyor.

Yorum Yaz

Daha yeni Daha eski